Školní jídelna
Vážení
rodiče,
jako opatření
po provedené vnitřní kontrole školního stravování Vás informuji podrobně o nároku na odebírání školních obědů.
Podle § 122
odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., Zákon o předškolním, základním, středním,
vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších
předpisů, je žákům základních škol poskytováno hmotné zabezpečení, které
zahrnuje školní stravování po dobu jejich pobytu ve škole. Podle § 4
odst. 9 související vyhlášky č 107/2005 Sb., Vyhláška o školním
stravování, ve znění pozdějších předpisů, je za pobyt ve škole považován také
první den neplánované nepřítomnosti žáka ve škole (např. nemoci).
Jak jste byli
informováni při přihlašování svého dítěte ke stravování ve škole, je možno si
první den neplánované nepřítomnosti od 11:30 do 11:45 hod. oběd vyzvednout, další dny musí
být odhlášeny.
Nárok na
školní stravování žáka vzniká ve dnech, kdy je ve škole přítomen a dále první
den jeho neplánované nepřítomnosti (např. z důvodu nemoci). Žádný jiný den
(např. druhý den a další dny nemoci žáka) nemá žák ani jeho zákonný zástupce
nárok na odebírání školních obědů.
Mgr. Martin Krupa, ředitel školy Dodavatelem
obědů je jídelna při MŠ Pod Lipkami.kontakt: Luděk Vocelka e-mail: kuchyne.podlipkami@seznam.cz telefon: 731 485 166
Informace
ke stravování
Strava je
k nám dovážena ze ŠJ Pod Lipkami 5, Praha 5. Jídelníček bude sestavován
nadále
tak, aby splňoval výživové normy žáků stravujících se v základní škole
dle
vyhlášky 107/2004.
žáci 6 – 10
let 39,- Kč/ tj. 858,- Kč měsíčně
žáci 11 – 14
let 40,- Kč/ tj. 880,- Kč měsíčně Obědy je
nutno zaplatit vždy nejpozději do 20.
dne v měsíci na měsíc následující. Platí se
předem (tj. na září ihned po začátku
školního roku, říjen nejpozději do 20. září, atd.). Žáci
a zaměstnanci ZŠ jsou po připsání platby
automaticky systémem přihlášeni na celý měsíc dopředu dle stravovacích
dnů.
Způsoby
platby:
· formou
trvalého příkazu či vkladem na č.
účtu 115-774290267/0100 (KB a.s.)
· ve
výjimečných případech je
možné zaplatit hotově v kanceláři ZŠ
Pro správné
připsání platby je potřeba vždy uvádět variabilní
symbol! Ten je shodný s evidenčním číslem strávníka
v informačním
systému a každý strávník jej včas obdrří
Pro vaše
pohodlí jsme pro vás připravili komfortní
internetovou aplikaci pro objednávání a odhlašování stravy.
V aplikaci
najdete také jídelníček na 14 dní dopředu. V sekci Návod
k používání
internetové aplikace najdete v části Podrobné informace.
Doporučujeme
všem strávníkům používat aplikaci co
nejvíce. Vyhnete se tak zbytečným telefonátům a možným lidským chybám.
Změny menu
lze
provádět nejpozději 3 dny před výdejním dnem do 13:30, jinak je
automaticky
vydáváno menu č. 1. Odhlášení
lze
provádět na internetu vždy do 13:30 na den následující. Pokud si stravu
nestihnete včas odhlásit, je první den nemoci možné si oběd
vyzvednout od
11:30 hod. v naší škole. Neodhlášené obědy jsou započítány
jako odebrané a
tudíž musí být uhrazeny. Ve
výjimečných případech je
možné dítě odhlásit v ZŠ (den předem do
13:30 hodin) na telefonu paní A. Dvořákové, tel:
774 115 292, popřípadě ve školní kuchyni u pana L.
Vocelky, tel.:
731 485 166.
Později
nebude
možné stravu zrušit, ale rodič má možnost si zaplacený oběd první den
nepřítomnosti
odnést. Na další dny musí být obědy odhlášeny. Stravné se vyúčtovává zpravidla jednou za rok, vždy na začátku
července jsou přeplatky vraceny na účet, ze kterého platba
přichází.
Aktuální
jídelníček najdete zde: číslo jídelny 6724
Přihlásit
se můžete zde:
Návod
k
používání internetové aplikace pro objednávání stravy
Vážení
strávníci, vážení rodiče a zákonní
zástupci naší školy,
od
1. září 2015 jsme pro vás připravili
nový stravovací systém. Tento systém Vám umožní pohodlně provádět
přihlášky,
odhlášky a změny odběru stravy ve školní jídelně pomocí aplikace na
internetu.
Samozřejmostí je použití aplikací pro mobilní telefony (Android a
IPhone
a ostatní). Na webových stránkách naší školy také najdete vždy
aktuální
jídelníček na 14 dní dopředu. Na jídelníčku i v objednávkách
jednotlivých
strávníků pro Vás uvádíme alergeny, včetně stručného popisu skladby
jídla,
pokud tato skladba nevyplývá z jeho názvu. Od druhého týdne budeme do
jídelníčku zařazovat každé úterý a čtvrtek dva druhy jídla.
Výdej
stravy:
Výdej
stravy je možný pomocí čipu po jeho
přiložení k výdejnímu terminálu. Čip obdrží každý strávník
spolu
s přihlašovacími údaji na webové rozhraní (jméno a heslo). Cena čipu činí 130,- Kč a bude uhrazena hotově
v kanceláři školy
při vyzvednutí obálky.
Placení
obědů:
Vždy
nejpozději k 20. dni v měsíci na měsíc následující
(př.: do 20. října
na měsíc listopad)!
Výjimkou
je měsíc září, kdy platbu na září je třeba uhradit co nejdříve po
obdržení
platebních údajů a variabilního symbolu strávníka (v září tedy platíte
dvakrát).
· Bankovním převodem na účet
vývařovny Pod Lipkami, Praha 5, č.ú.:115-774290267/0100
· Hotově
v kanceláři naší školy
Upozornění:
Strávníci
ZŠ jsou přihlášeni
automaticky (po zaplacení) na měsíc
dopředu a mají možnost si stravu odhlásit dle uvážení. Změny menu lze provádět
nejpozději 3 dny před
výdejním dnem do 13:30, jinak je automaticky vydáváno menu č. 1. Odhlášení lze provádět na
internetu vždy do
13:30 na den následující. Pokud si stravu nestihnete včas odhlásit, je
první
den nemoci možné si oběd vyzvednout od 11:30 hod. v naší
škole.
Neodhlášené obědy jsou započítány jako odebrané a tudíž musí být
uhrazeny. Ve
výjimečných případech je možné dítě odhlásit za
stejných podmínek (den předem do
13:30 hodin)
v ZŠ, na telefonu paní A.
Dvořákové, tel.:
774 115 292 nebo v kuchyni u pana
L. Vocelky, tel:
731 485 166.
Prohlížení
jídelníčku: Na webu školy v
sekci Informace pro rodiče
a
dále Školní jídelna
najdete
položku Aktuální jídelníček. Po
kliknutí se vám zobrazí aktuální jídelní lístek naší školy. Jídelníček
je
společný pro MŠ i ZŠ. Strávníci ZŠ mohou pokračovat odkazem Přihlášení do systému, kde lze provádět
odhlášky a změny menu, atd. Číslo naší jídelny je již předvyplněné. Při
prvním
přihlášení vyplníte položku uživatele, tj. Vaše evidenční číslo, dále
vyplníte
přidělené heslo pro první přihlášení, které obdržíte od hospodářky
školy.
Po
prvním
přihlášení doporučujeme v menu nastavení provést tyto změny:
· Změnit
si heslo, zadat vlastní.
· Vyplnit
e-mailovou adresu kam chcete zasílat zprávy z
jídelny.
· Vpravo
změnit zprávy, o které nemáte zájem, označené vám budou
systémem posílány automaticky.
Jakékoliv
změny potvrďte pomocí zeleného tlačítka
ODESLAT!!!
Na
kartě OBJEDNÁVKY lze provádět
odhlášení, změny a přihlášení stravy. Nezapomeňte potvrdit zeleným
tlačítkem
ODESLAT. V aplikaci ze vám zobrazuje:
· Nevyzvednutá
strava
· Stav
konta
· Celkový
přehled plateb po celou dobu vašeho školní
docházky
· Další
zprávy ze systému pokud jste je požadovali a
potvrdili v sekci NASTAVENÍ
Podrobný návod
všech funkcí najdete v sekci NÁPOVĚDA.
Děkuji a přeji vám
příjemnou práci s novým systémem.
Školní
mléko
Každým rokem se naše škola účastní
projektu "Školní mléko". Od září 2017 mají žáci nárok na
neochucené mléko a mléčné výrobky zcela zdarma, a to cca 4 ks/měsíc.
Ovoce
do škol
Již od dubna 2010 využívají naši žáci nárok na
dotované ovoce a zeleninu zcela zdarma.
Hlavním realizátorem obou projektů je od září 2018 firma Bovys.
|